shame

shame

петък, 28 декември 2012 г.

И ето че 2012-та година е към краят си. Всеки започва да планира как ще отразнува новата година. С приятели, със смейството, с гаджето.. Много и различни опции. Всеки ден чета статуси във Facebook  от типа на "Леле, нямам търпение да дойде 31-ви да се разбия като свиняяя" или "Ще се размажем ли на 31-ви веееее??" или пък "Някой да има малко трева. Цена по договаряне. Трябва ми за нова година. Телефон за контакти: еди-какъв си." Уоу.
И аз имам планове за Нова Година, но те са съвсем по-различни от напиване, напушване, надрусване и т.н. 
   Не пуша, не пия. Ако това ме прави задръстена, окей, нека съм задръстенячка. Имам вечерен час, ако това ме прави мухла, окей, нека съм мухла. Имам само отлични оценки и си пиша домашните редовно, ако това ме прави зубър, окей, нека съм зубар. Но един ден ,когато стана лекар ( или поне завърша нещо с медицина) да не дойдете при мен и да питате 'Докторе, какво ми има?", а аз да кажа "Ами измръзнал си. Така ще е щом работиш в сергия на улицата." ;)

Няма коментари:

Публикуване на коментар